Gra Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues została pokazana na imprezie Rooster Teeth Expo przez Richarda Garriotta oraz członków studia Portalarium. Deweloperzy przywieźli ze sobą build pochodzący z zaledwie trzeciego miesiąca produkcji, który mimo wielu niedociągnięć zawiera bardziej dopracowaną rozgrywkę od tego, co pokazano w ramach akcji na Kickstarterze. Kilkunastominutowy fragment dowodzi, że Garriott i spółka tworzą tytuł w klimatach Ultimy Online i innych starszych dzieł z tej serii.
W kilkunastominutowym fragmencie zaprezentowano sposób poruszania się po świecie gry, podzielony na dwa etapy: mapę główną, ukazaną z lotu ptaka oraz lokacje, po których chodzimy jak w typowych produkcjach z widokiem z perspektywy trzecioosobowej. Autorzy omówili też system tworzenia przedmiotów, zbieranie surowców, walkę z potworami oraz mechanikę dialogów, w ramach której możemy wpisywać słowa zamiast wybierać gotowe odpowiedzi. Sprawdźcie sami – demo zaczyna się od 21 minuty.
W prezentacji Garriott, znany też jako Lord British, przedstawił swoją opinię na temat rozwoju gatunku RPG, dzieląc go na trzy zasadnicze etapy: solowy, wieloosobowy i „selektywnie wieloosobowy”. Pierwszy reprezentują typowe produkcje nastawione na granie w pojedynkę. Drugim są tak liczne dzisiaj tytuły MMO.
Shroud of the Avatar będzie reprezentował trzecią kategorię – gry, w których tryb sieciowy jest opcjonalną częścią, a nie esencją zabawy.
Źródło:
Szymon Liebert - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2013-07-09 16:49:44
|
|